Naminiai makaronai su mėsa ir daržovėmis

Jau seniai norėjau pabandyti pasigaminti naminių makaronų. Net gaminimo mašinėlę nusipirkau, tačiau ji ilgai stovėjo nenaudojama. Vis nerasdavau laiko arba namie buvo pilna kitokio maisto. Bet vieną dieną aš juos vis dėl to pagaminau. Neįprasti, bet labai skanūs gavosi.



Reikės:
3kiaušinių
300 g  miltų makaronams
nubraukto šaukštelio druskos
miltų pabarstymui

Išsijokite miltus, suberkite druską, įmuškite kiaušinius ir suminkykite tešlą. Jei tešla pasirodys per kieta, šliūkštelkite šlakelį vandens. Jei neturite makaronų gaminimo mašinėlės, iškočiokite tešlą kočėlu, pabarstykite miltais ir supjaustykite peiliu.
Virkite apie 25 min. Aš vis ragavau ragavau, bet jie man vis per kieti buvo, tai taip ir gavosi, kad ilgai teko virti. Bet gal truputį ir per storai iškočiojus buvau, tai gal dėl to. Kitą kartą kočiosiu gerokai ploniau.

Iš tokio kiekio tešlos gavosi nemažai makaronų. Realiai sakyčiau didelės 4 porcijos. Likutį nevirtų makaronų išsidžiovinau, bet dar neragavau. Manau skonis turėtų būti truputį kitoks.


Ant makaronų galite dėti bet kokį įdarą. Kad ir brokolių, morkų ir svogūnų su grietine ;)

Šį kartą aš gaminau su mėsa ir daržovėmis.

Reikės:
mėgstamos maltos mėsos
morkų
svogūnų
paprikų
ar kitų mėgstamų daržovių
druskos
pipirų
trupučio miltų
aliejaus kepimui
trupučio vandens

Daržoves supjaustykite kubeliais ir pakepinkite aliejuje, iškepkite ir mėsą, pagardinkite prieskoniais. Kai jau viskas iškepa, įpilkite truputį vandens,  pabarstykite miltais ir gerai išmaišykite. Gausis tirštas padažas.

Skanaus :)

Šaltinis: http://www.jamieoliver.com/

Komentarai

Populiarūs įrašai