Žieminė pomidorų sriuba pagal Beatą Nicholson

Labai mėgstu knygą "Beatos virtuvė". Joje visi receptai paprasti, nereikalaujantys kažin kiek laiko ir sąnaudų. Užsimaniau išvirti kokią nors pomidorinę sriubą, nes namuose turėjau nemažai pomidorų, kuriuos buvo gaila sugadinti. Pavarčiusi šą knygą radau žieminės pomidorų sriubos receptuką. Ne viską tiksliai dariau pagal pateiktą receptą, truputėlį kai ką pakeičiau ir gavosi labai skani sriubytė. Nors... mano vaikas jos nevalgė :) Matyt per rūgšti buvo. Bet man tai buvo kaip tik ;)


Reikės:
1 svogūno (kitą kartą dėsiu du, nes labai gerą skonį duoda)
3 šaukštų aliejaus
pusės šaukšto sviesto
5 skiltelių česnako
nediduko gabaliuko saliero (Beata siūlo saliero lapkočius, bet neturėjau jų, tai dėjau saliero gumbą)
juodųjų pipirų
džiovintų raudonėlių
bazilikų (geriausia švieži, bet jei neturite, tai tiks ir džiovinti. Aš dėjau džiovintus, nes mano antra bazilikų generacija dar tik antrus lapelius leidžia :))
apie 800 ml sultinio (naudojau sultinį nuo vištienos)
7-8 nuluptų pomidorų (galima dėti pomidorų tyrę arba konservuotus pomidorus. Aš naudojau šviežius pomidorus. Beje, Beata siūlo dėti apie 500 g, bet aš dėjau daugiau, nes norėjosi, kad sriuba būtų su gera rūgštele)
gabalėlio moliūgo (Beata siūlo dėti mažą cukiniją, kadangi aš jos neturėjau, tai dėjau moliūgą)
pusės šaukštelio cukraus
1-2 šaukštų balzaminio acto
parmezano arba giretinės

Svogūną supjaustykite ir pakepinkite aliejuje ir svieste kol apminkštės. Tada sudėkite smulkintas česnako skileles, tarkuotą salierą (arba pjaustytus jo lapkočius) ir kepkite kol suminkštės. Įberkite pipirų, raudonėlių ir bazilikų. Keptuvės turinį supilkite į puodą ir užpilkite sultiniu (aš į sriubą sudėjau ir vištieną nuo kauliukų - nepamaišė tikrai). Sudėkite pomidorus, moliūgą (arba cukiniją) ir pavirkite apie 15 minučių. Kai viskas išverda, sublenderiuokite. Paragaukite. Dar įberkite pusę šaukštelio cukraus ir dėl rūgštelės įpilkite šaukštą ar du balzaminio acto.
Prieš patieikiant, į lėkštę įberkite tarkuoto parmezano arba įdėkite grietinės. Jei turite šviežių bazilikų, paplėšykite keletą lapelių.

Skanaus :)

Šaltinis: Nicholson, Beata. Beatos virtuvė. Vilnius, 2009. 88 p. ISBN 978-609-410-013-0

Komentarai

Populiarūs įrašai