Plėšomos cinamoninės bandelės

 Kadangi mano Zuikis serga, tai sėdim namie. Jau kelios dienos planuojam kepti ką nors skanaus, bet vis kas nors sutrukdo, bet šiandien jau mums pavyko! Vakar labai netikėtai aptikau šių bandelių receptą ir nutariau, kad reikia jas išbandyti. Neapsigavau. Nerealaus skonio.


Tešlai reikės:
apie 140 g cukraus, bet kitą kartą dėčiau mažiau, nes tikrai labai saldžios tos bandelės :)
1 šaukštelio druskos
apie 80 g kambario temperatūros sviesto
1 didelio kiaušinio
1 nutarkuotos citrinos žievelės
apie 490-520 g miltų (originaliame recepte buvo parašyta 490 g, bet aš dėjau daugiau, nes tešla  baisingai lipo prie rankų)
2 šaukštelių sausų mielių
apie 300 ml kambario temperatūros pieno (aš truputį pašildžiau)

 Įdarui reikės:
120 ml cukraus
malto cinamono pagal skonį

Kambario temperatūros sviestą gerai ištrinkite su cukrumi ir druska iki purumo (čia man labai padėjo Martynas. Dirbo išsijuosęs :)). Lengvai išplakite kiaušinį ir supilkite į sviesto ir cukraus/druskos masę. Nutarkuokite citrinos žievelę, suberkite ir gerai išmaišykite iki vientisos masės.
Persijokite miltus, sumaišykite su mielėmis ir supilkite į sviesto masę, taip pat supilkite pieną. Minkykite ranka, kol tešla sušoks į gumulą. Gerai išminkykite apie 12-15 min. kol tešla nebelips prie rankų. Bet nepadauginkite miltų, nes tada bandelės bus kietos ir nebus purios. Kai tešla jau paruošta, uždenkite dubenį rankšluosčiu ir palikite šiltai, kad tešla pakiltų. Aš naudojau Tupperware indą tešlos kildinimui. Kai tešla pakyla, pamiltuokite truputį stalą ir kočiokite tešlą. Padarykite stačiakampį. Tešlos storis turi būti apie 1-1,5 cm. Iškočiotą tešlos lakštą pabarstykite cinamoniniu cukrumi. Aš nepagailėjau :) Susukite iš tešlos ritinį.




Tada jį supjaustykite maždaug 3,5 cm pločio gabaliukais ir dėkite į skardą, išklotą kepimo popieriumi (aš naudojau 32 cm skersmens tortinę). Nepamirškite palikti tarpų, nes mielinė tešla kepdama plečiasi.



Bandelių viršų dar pabarstykite likusiu cinamoniniu cukrumi ir aptepkite kiaušinio plakiniu.
Kepkite 180 laipsnių orkaitėje apie 30-45 min. Aš kepiau 45 min. Po pusvalandžio kepimo man pasirodė, kad dar truputį reikia pakepti ir neapsirikau.


Gavosi 15 nemažų bandelių :)




 Puodelis arbatos su citrina čia labai tiko :)




Skanaus :)

Šaltinis: Saulėta virtuvė

Komentarai

  1. Bandeles gavosi labai skanios, viskas pavyko, aciu uz recepta.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai smagu, kad pavyko ir patiko ;) Ačiū, kad skaitote :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai